Montag, 3. August 2015

Szép a nagy család...

...fényképen!!!

Terjesztem ezt a mondást hatalmas elánnal, amióta csak hallottam valakitől. Roppant mód egyetértek vele! Nekem személyesen nincs is sok gyerekem, a kettő az még nem sok, állítólag.

Viszont azt már nekem is volt szerencsém megtapasztalni, milyen is az, amikor a kettőből az egyik a kooperáció leghalványabb jelét sem mutatja a családi fotózáskor. A nagy családi fotózáskor, amikor kijön a hivatásos fényképész lámpával, derítővel, miegyébbel. Amire anyuka profi sminkkel, frizurával, na meg ruhavásárlással készül. S mindez oly sok idejét igénybe veszi, hogy apuka magának vasalja ki a gála ruháját.

Tóbi nagyon csúnyán bedurcázott aznap, egy ötéves kisfiú teljes öntudatával adta értésünkre: ich bin der Boss, wir machen, was ich will! Flórika meg nagy ívben tett az egészre, főként a komolykodásunkra.

Na, hát valahogy így született ez a kép:


Jó, azért volt ilyen is:

Persze, amikor én nem figyeltem oda...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen