Sonntag, 9. Oktober 2016

100 szó a Népszabadságról

Apuci
főszerkesztő-helyettes
sajtószékház
Blaha Lujza tér
gombaalakú, rézsszínű szökőkútfejek
páternoszter
gépírónők
sűrített tej
cigarettafüst
büfé
benzinszag
EMKE
fényreklámok
olvastad
apád
írását
a hétvégi
mellékletben?
nem.
miért?
kellett
volna?
úgysem
értem.
Csigaszezon
Macskás ember
Bodega
itthon
melléklet
csütörtökönként
na
azt
olvastam
Íz-lelő
Bächer
Veres Mari
rágyújt egy banánra
fuss!
a pinpong asztal körül
Nagyszékely
Uj Péter
szerda
azt
mindig
olvastam
aztán
vagy
értettem
vagy
nem
Efehér
Friss Robi
Tripolszky
Fegya
Bécsi út
az
már
nem
is
volt
az
igazi
Régen
láttam
apád
írását
hogyhogy
nem ír
?
ír
csak
nyugdíjas
írna
csak
már
meghalt
most
meg
már
nincs
is
hova(nyecz)




3 Kommentare:

  1. Hát ez nagyon jó lett, Terikém, gratulálok! Írna, de már nem tud, de majd ír helyette a lánya !!

    AntwortenLöschen
  2. Óóó, ez tényleg nagyon jó lett. Átjön egy csomó minden, amit +900-zal sem lehetne megmagyarázni!

    AntwortenLöschen
  3. ez ugrott be azonnal, ahogy meghallottam a hírt, csak le kellett írnom

    AntwortenLöschen