Sonntag, 17. Mai 2015

Hegyek között - völgyek között

Zakatoltunk, de még milyet! Az időm kevés, érjétek hát be egy képriporttal.

Kedden igazgatóválasztás volt az oviban, Flórinak meg még egy kicsit folyt az orra, szóval nem ment bölcsibe. Ráadásul azt jósolták, hogy ezen a napon lesz a legszebb idő a héten. Jant éppen Németben ette a fene, így hát fogtam reggel a fiúkat, bepakoltam őket kicsiny autócskánkba és uzsgyi, meg sem álltunk Hűvösvölgyig, ami nekünk a legeslegkedvencebb helyünk! Alighogy leparkoltunk, máris felhangzott az ismerős szignál: tíz perc múlva indul a gyermekvasút!

Felrohantunk sebesen a jegypénztárhoz, és néhány perc múlva helyet is foglaltunk a NYITOTT kocsiban:

Ebben a pillanatban engem valami eszméletlen boldogság szállt meg, páros lábbal ugráltam a kocsi közepén és üvöltöztem: de jó nekünk itt!!!!

Egészen Normafáig zötyköldőtünk, odafelé az alagútban nem kapcsolta fel a villanyt a vicceskedvű masiniszta, így kiválóan lehetett borzongani és rikoltozni: SZABAD A CSÓK! Leszállás után jól bevásároltunk a CBA-ban, majd azon melegében el is fogyasztottuk a hideg ebédet:


Emígyen feltöltve a picike bendőket, újult erővel vágtunk neki a Normafa lankáinak, ahhoz a bizonyos kilátó ponthoz érve Tóbi a szívemből szólt: "Anya, innen lehet a legjobban látni a hegyeket!" És érzékelni is lehet őket a csöppnyi ujjakkal, úgy ám:


A kötelező rétes és palacsinta adag elfogyasztása után elszaladtunk az Anna-rétre, ahol egy szenzációs favonaton lehet elképzelni, hogy most mi irányítjuk a gőzöst!

Jó két órányi bolondozás után célba vettük az utolsó előtti vonatot, mármint az igazit. Egy picit előbb értünk a Virágvölgy nevű állomásra, így kipróbálhattuk a frissen vásárolt vonatos kártyánkat is. Természetesen az egyik kártyán a Tóbi nevű mozdony is látható, ami Királyrétig közlekedik. Ezt mutatja éppen a drusza:


A kisvasút csodálatos ringató ritmusának kevesen tudnak ellenállni, Flórikát már a János-hegynél elnyomta a buzgóság. Álmában csönget egy picit (és a jegyet is szorítja!):

Tóbi nem foglalkozik holmi léhaságokkal, ő még a visszaúton is a kisvasút környékét leképező turistatérképet tanulmányozza:



A hazafelé úton aztán már egyetlen szemhéj sem tudott ellenállni a gravitációnak, valamit tud ez a magaslati levegő:


Életem egyik legszebb napja volt, talán mondanom sem kell. Én így éreztem magam ott fent:


Kívánok Nektek szép életet és minimum egy (de inkább több) gyereket!





















2 Kommentare:

  1. Hú Terike, teljesen értem, hogy miért nem hívtál. Ezekért a napokért él az ember.

    AntwortenLöschen
  2. igen, meg az is benne van, ha nincs ott felnőtt, akkor sokkal jobban rá tudsz hangolódni a gyerekekre, és egyetlen felnőtt-téma sem vonja el a figyelmedet! én meg lehetek gyerek, amennyire csak akarok, hehehe!

    AntwortenLöschen