Freitag, 18. Oktober 2019

Tagesmuter Vol. 10

Túléltem! Túléltem az első munkahetemet! És nem mondom, hogy könnyű menet volt! Ma például teljes 38 teljes percet töltöttem a török kislánnyal kettesben, mamit elküldtük shoppingolni! A kisfiú belázasodott, így ők végül nem jöttek.

Az elválást ma is a tegnapihoz hasonlóan alakítottuk, pár percig klimpíroztunk, aztán pedig elkövetkezett az egész eddigi szakmai pályafutásom fénypontja: a VADSZAMÁR üzemmód!

Hahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 

Tudtam, hogy nagyon jó lesz, de nem is sejtettem, hogy ENNYIRE! Semmi sírás nem volt, helyette csupa móka és kacagás!!! Ja, és végre megszólalt a kislány a jelenlétemben németül (amikor az állatneveket tanítottam neki duplófigurákkal demonstrálva): KROKKÓ!!!


Óriási örömmel és lelkesedéssel várom a jövő hetet!

ps: Egy kedves barátnőmtől kaptam ma jófejségből ingyen és bérmentve tíz azaz tíz darab dupló járművet!!! Köztük két autószállítót, egy kombájnt és egy iskolabuszt is!!! Az élet szép!!!

ps2: Ja, és aki azt hiszi, hogy nagyon örült az anyuka, hogy nem sírt utána a gyereke még ma, a hosszabb elválásnál sem...szóval az nem is lehetne nagyobb tévhitben! Kifejezetten csalódott volt! Elmondása szerint percenkén nézegette a telefonját...és nem értette, miért nem hívom már kétségbeesetten, hogy azonnal jöjjön vissza a vigasztalhatatlanul bömbölő csemetéjéhez! Persze, mert fogalma se volt, hogy kire bízta a gyerekét...igen, jól olvassátok, máris határtalanul elbíztam magam...és joggal!!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen