Donnerstag, 26. September 2019

Tagesmutter Vol. 5

Na, megvolt tegnap a találkozóm az ötödik családdal is! Ők egyébként úgy találtak rám, hogy az egyik iskolatársam ajánlott nekik (egészen pontosan azt mondta nekik az illető, hogy ha valaha Tagesmutterhez kellene adnia a gyerekét, hozzám adná be! ez milyen jó már??? na erre mondják a tengerentúlon, hogy networking is not working!!!). Reggel két órán keresztül takarítottam őrülten az alsó szintet, hogy frissen, tisztán, illatosan hasson rájuk a környezet, amint belépnek! Még gyertyát is gyújtottam, de komolyan, tényleg! Meg forró mentatea is gőzölgött asztalon, azt a mindenit neki! Piros szívecskék a teás csészéken...Úristen!!!

Persze a két éves, hatalmas szemű kislány első kérdése az volt, hogy hol vannak a játékok? Szerencsére már abból is van bőven, az anyuka szerint talán túl sok is. Kicsi lány szépen eljátszott, mi meg beszélgettünk. Hamar megvolt az összhang, anyuka a harmadik percben letegezett, ezzel minden eddigi rekordot megdöntött. De már meg sem lepődtem. A könyvek szeretete és a friss levegő imádata közös vonásunk, úgy érzékeltem.

Szeretem amúgy sokkolni az embereket, mondtam már? Kifejezett élvezettel szoktam ecsetelni, hogy én a környékünkön öt azaz öt darab gyerekkönyvtárnak is a tagja vagyok...ez nálam már nem hobbi, mánia. Fanatizmus. Ja, egyébként ezt a működési koncepciómba (aka diplomadolgozat) is beleírtam. Valahogy így: küldetésemnek tekintem, hogy tájékoztassam a szülőket az olvasás fontosságáról. Ezt aztán a tanárom pirossal jól aláhúzta. Szerinte a küldetés szó elijeszti a szülőket...hát, így jártak.


Küldetéstudatom vaaaaaaan!!!


Nyakamon a csacsika család!!!!!!!!!!!!!

Na, szóval család. A kislány heti három napot fog jönni, decemberben kezdjük a beszoktatást. Ez elvileg (de tényleg csak elvileg) azt jelenti, hogy a hét másik két napján fogadhatok még egy gyereket...de nem fogok. Nem őrültem meg. Kiteszem a megtelt táblát. A legközelebbi helyet 2020 augusztusától fogom meghirdetni.

Hát így. Ilyen jól fut a szekér. Csak le ne essek róla! Kapaszkodok erősen!





























Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen