Sonntag, 5. Juli 2015

Magam felé hajlik a kezem

Mint minden szentnek...

Adva van egy nagyon nehéz téma, érintett vagyok én is vastagon. Persze, önszántamból írok róla, szakértői interjú alapján, 38 fokban, egy júliusi vasárnap délutánon a kis barlangomba zárkózva. Megy fel bennem a pumpa, majd megöl az ideg, de azért csak írom, írom rendületlenül...végül nem bírom tovább, véglegesítem és elküldöm a szakértőnek jóváhagyásra.

A szakértőnek, aki hazánk egyik legtekintélyesebb pszichiátere, egyben jogász is persze...

Alig két óra múltán érkezik a válasz:

"Kedves Teréz, öröm Önnel dolgozni:) Általában ahhoz vagyok "szokva", hogy a megkapott anyagok javítgatása helyett egyszerűbb lenne egy újat írni.:)

....nagyon tetszik az írása, ilyen melegben különösen figyelemre méltó teljesítmény, sok hasonlóra lenne szükség... Amennyiben érzelmeink kölcsönösek:) szívesen felajánlom közreműködésemet a jövőre nézve is."

Lassan összeroppanok a hirtelen jött siker súlya alatt...

Mondjuk inkább az írás legyen a mániám mint a shopping...
 

5 Kommentare:

  1. Terikém, én annyira de annyira örülök a sikereidnek!!! Most itt épp miről írtál cikket? Kiváncsi vagyok... Sok puszi: Mona

    AntwortenLöschen
  2. köszi köszi köszi! arról írtam, hogy milyen nehéz egy mentális zavarral élő beteget orvoshoz vinni...

    AntwortenLöschen