Donnerstag, 18. Juni 2015

Zene füleimnek

Vagy írjam inkább azt: újabb sikerélmény? Igen! Nemrégiben elkészítettem életem első igazi, komoly interjúját. A kedvenc meseírómmal, naná! El is küldtem iziben az alanyomnak jóváhagyásra. Ezt a választ kaptam:

"Köszönöm, hogy elküldte az anyagot! Azt hiszem, sikerült megfogni és megmutatni azt, amit számomra az írás, a mese jelent......A cikke kedves, emberközeli. Részemről rendben van, megjelentethető, és köszönöm szépen!"

Az pedig már tényleg csak hab a tortán, hogy a szerkesztőm így véleményezte: "Ez az interjú tényleg nagyon jó lett. Szinte kedvet kaptam, hogy elolvassam a könyveit!"

Nos, ha egy gyerektelen fiatal nőre így hatott az írás...akor bele se merek gondolni, mit válthat ki kisfús anyukáknál! Remélem, mindent elsöprő vásárlási lázat!!!

Jövő héten már olvashatjátok is, ha minden igaz!!!

A long, long time ago I can still remember how that music used to make me smile...With a pink carnation and a pickup truck!

3 Kommentare: