Samstag, 14. Oktober 2023

Tagesmutter 4

Idöutazásra hívlak benneteket! Játsszuk azt, hogy 2018. november 29-e van! Augusztus vége óta, tehát kb. három hónapja keresek munkát. Eddigre már túl vagyok egy nyolchetes pályaorientációs tanfolyamon, nekem az jött ki, hogy emberekkel, de még inkább gyerekekkel kéne foglalkoznom. Eddigre találtam is egy hirdetést, hogy Tagesmuttereket képeznek 2019 januárjától. A jelentkezési határidö 2018. november 30. Nekem annak rendje s módja szerint a pályázatom szépen megírva, táskába bekészítve, másnap viszem be személyesen az irodába. Mint aki dolgát jól végezte, ülök szépen itthon. Döntés meghozva, jövö biztosítva. Amikoris csörög a telefon. Hív egy fejvadász cég. Látták az egyik álláskeresö oldalon a pályázatomat és rájöttek: ÉN kellek nekik! Éppen én. A magyar anyanyelvü, németül és angolul tudó, agrármárnöki végzettségü illetö. Távmunkában is végezhetö meló, azonnali kezdés, annyi pénzt fizetnek, amennyit kérek, érezhetöen nagyon kétségbeesetten keresnek valakit. A munka lényege egy farming app bevezetése mezögazdászok számára. Informatikai tudás nem szükséges (de azért ajánlott). Ülök, töröm a fejem. Nagyon kecsegtetö az ajánlat. Föleg a pénz. Meg, hogy valamire mégiscsak jó a diplomám, még ebben az országban is. Még úgy is, hogy évek óta itthon ülök a gyerekeimmel a szönyegen, tologatom az autókat és építem a duplót rendületlenül. Nagy a dilemma. Vágjak bele valami teljesen újba, tanuljak, vállalkozzak, szenvedjek VAGY üljek bele a készbe meg a kényelmesbe. A coach-om szerint nagyon alkalmas lennék a gyerekekkel végzett munkára...az az én igazi utam...mi legyen? Este aztán beszélgetek valakivel. Valakivel, aki nem csak, hogy jól ismer, de mindig kendözetlenül meg is mondja, amit gondol, és nem feltétlenül azt, amit hallani szeretnék (ezért szeretem). Amikor elöállok neki a farbával, csak ennyit mond: ez nem neked való (ezt késöbb letagadja, hogy ezt mondta volna, pedig tényleg ezt mondta, de komolyan, igazán). Dilemma eldölt. Van nekem egy barátnöm viszont, aki szintén éppen munkát keres, évfolyamtársam volt az egyetemen, lényegesen közelebb lakik a céghez, mint én, angolból, németböl, informatikából egyaránt penge...és igen, érdekli az állás. Beajánlom a fejvadásznak, órákon belül megköttetik az üzlet közöttük. November 30-án délután könnyü szívvel adom be a pályázatomat a Tagesmutter-képzésre. Ahová felvesznek. A többi pedig már történelem:-) Most pedig ugorjunk vissza a jelenbe! Eltelt négy év! Pontosan ma négy éve, 2019. október 14-én volt az elsö munkanapom Tagesmutterként (erröl itt olvashattok bövebben - számomra valami elképesztö látni, hogy mennyit változtam az elmúlt négy évben én, a hozzáállásom, a munkamódszerem..no meg a saját gyerekeim:-)). Jöjjön most egy kis összegzés villáminterjú formájában, magamról, magamtól, magamnak (meg persze nektek): Megbántad, hogy nem az irodai munkát választottad 2018-ban? Soha, egy pillanatra sem. Azzal a bizonyos barátnövel a mai napig kapcsolatban vagyok, és pontosan tudom, hogy tényleg mennyire nem nekem való lett volna az a meló (neki viszont nagyon testhezálló, a mai napig ott dolgozik). Szóval egyetlen döntéssel két embert is boldoggá tettem. Mit szeretsz a legjobban a munkádban? Azt, hogy vasárnap délután/este nem fog el az a gyomorszorító érzés, hogy jaj, holnap meló...éppen ellenkezöleg! Hiányoznak a kicsik és örülök, hogy találkozhatunk! A kéthetes nyári nyaralásomon többször álmodtam is velük...ez már munkamánia:-) Mi a legjobb élményed Tagesmutterként? Éppen tegnap történt...egy apuka kért tölem egy szakmai tanácsot..és tudtam neki javasolni valamit, amivel láthatóan elégedett volt! Nem hiába képzem magam folyamatosan ezek szerint. Meddig akarsz még Tagesmutterként dolgozni? Amíg bírom fizikailag és lelkileg az iramot...ileltve amíg fenn tudom tartani a jelenlegi lelkesedésemet és a munkám színvonalát..remélem, hogy a következö tíz évben biztosan. Aztán meglátjuk, hogyan tovább. Mit üzensz önmagadnak a következö négy évre? Szerezz meg egy olyan szakmai tudást, amivel fel tudod építeni a Tagesmutter karriered utáni idöszakot!
A következö négy évre elöre!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen