Donnerstag, 11. Dezember 2014

Nyár van nyár van

Tavaly is volt ilyentájban! Avagy hol van már a tavalyi víz?

Ha egyszer nagyon szépen megkértek, biztosan leírom nektek életem egyik legcsodálatosabb nyaralásának történetét. Langeoog szigetén, az Északi-tengeren. Addig is, álljon itt egy fénykép a régi szép idők emlékére. Jó ezt most így elnézegeteni. Most, amikor tombol a karácsonyi őrület, amikor mindössze fél órát töltöttem egy plázában, de olyan fejgörcsöm (és légszomjam!) lett, hogy még mindig szorít és hasogat (pedig már túl vagyok egy Algoflexen). A pláza és benne a Tchibo bolt javára szól viszont, hogy életem legzseniálisabb ajándékait találtam meg ott, a legkülönösebb erőfeszítés nélkül! Boldog készülődést mindenkinek!

Neked is boldog karácsonyt haver! Böngészd át az apróhirdetéseket!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen