Donnerstag, 31. Dezember 2020

2019

35 perc múlva itt van 2021 és neked most van érkezésed 2019-ről írkálni? Nooormális? Ja, igen. Mert 2021. január 4-től öt azaz 5 gyerek fog járni a családi napközimbe. Öt gyerek, huh, ilyen még nem volt a bölcsim történelmében! Öt gyerek, aki mind 2019-ben született. Azt mondják az okosok, a gyerekek az első és a második születésnapjuk között a legfárasztóbbak. És akkor ezt most szorozd meg öttel! 

Figyeljetek csak, bemutatom őket:

2019. februárban született C., a legcserfesebb, legvidámabb csajszi, akit valaha is ismertem (persze magamon kívül). Közel két éves, nálunk ő a rangidős. Nagyon sok területen önálló, az akaratérvényesítő erejéről pedig mindent elmond, hogy van egy három és fél évvel idősebb nővére... Rengeteget segít nekem a többi gyerek körül, de imád parancsolgatni is...ami azért nem annyira egyszerű. Persze ezzel együtt imádom!

2019. júniusban született L., akinél nagyobb mozgásigénye csak egyetlen egy embernek van a világon (és óriási szerencséje a kiscsajnak, hogy én vagyok az az ember). Ő is dumál már sokat, segít is, amiben kell, de csendben maga elé meredni...na azt már nem! És ha kell neki valami...az bizony azonnal kell, különben kő kövön nem marad! Viszont ha megkapja, amit akar, akkor egy cukifalat!

2019. augusztusban született L., ezt a kislányt még nem annyira ismerem, januárban kezdjük a beszoktatást. Annyit már leszűrtem a néhány ismerkedős játszadozás alatt, hogy a mozgás az erőssége, nem a beszéd, és az akarata legalább olyan acélos, a frusztrációs küszöbe pedig legalább olyan alacsony mint a júniusi L.-nek. Lesz itt még versenysikítás némely játékért bőven!

2019. szeptemberben született L., a két lábon járó mediterrán vonzerő, akinek ne is próbálj ellenállni. Dumában felülmúlja az összes kollégát, az egyensúlyérzéke viszont időnként még cserben hagyja. Ő tanít engem olaszul, én meg őt magyarul! A fiaim legeslegnagyobb spanja! Imádja az almát, egészen kifinomult technikával szecskázza apró darabokra a gerezdeket majd terít be egy valószínűtlenül hatalmas felületet az etetőszéke körül a ragacsos péppel...de neki még ezt is megbocsátom!

2019. decemberben született G., a zseni kisfiú, akinek a kognitív képességei előtt már meg kellett hajolnom párszor...pedig ismertek, nem vagyok nyeretlen kétéves a témában. Ő most tanult meg ebben a hónapban járni, dumában pedig az augusztusi kollégához kezd felkapaszkodni. És ha rád mosolyog...akkor már nem létezik a fejedben az a szó, hogy nem.

Na, szóval ők azok. A kollégáim, főnökeim, beosztottaim, lelki társaim, legjobb haverjaim, életem értelmei. Szóval értitek. S hogyan megyünk egymás agyára 2021-ben? Hamarosan beszámolok! Csak éljem túl az első munkanapot:-)

We will, we will ROCK YOU!



1 Kommentar:

  1. Hùha, ez nagyon izgi, Teri! Le a kalappal, hogy ezt igy bevàllaltad! Hôs vagy! Menni fog.

    AntwortenLöschen