Samstag, 28. Februar 2015

Majdnem kész

Írhattam volna címnek azt is, hogy dicsőségfal. Mert valójában erről van szó. Értékeltek, és nem is akárhogyan. Hadd állapítsam meg, hogy soha, egyik iskolámban sem értem el ilyen sikereket, mint itt és most. Lehet, hogy életemben először a nekem megfelelő iskolát/képzést választottam? Van rá esély. De nézzük, mit is írtak a félévi szöveges értékelésemben (majdnem, mint az alsó tagozat első osztályban: nincsenek jegyek, csak szöveges értékelés!)

"Évfolyamának egyik legígéretesebb tehetsége: már az első félévben felhívta magára a figyelmet aktivitásával, okos kérdéseivel és kitűnő házi feladataival."

Vagyis rengeteget pofázik órán, főleg magáról, a végtelenségig exhibicionista és grafomán. Nem véletlenül hívták már ált. iskola másodikban kotyogó kávéfőzőnek a tanárai.

"Határozottan van érzéke a szakmához, hiszen okosan, jól ír, szinte hibátlanul, nyomdakészen."

Szegény apám, ha látná, hova vezetett az újságírói szakmától való állandó tiltása....

"Majdnem kész újságíró. Kifogástalanul és már most egyéni ízekkel ír, szinte nyomdakészen. Kis szerkesztői segítséggel nagy, komplex témák megírására is képes lesz."

Öröm, boldogság. Ráadásul a héten elkezdtem publikálni is. 

Itt:


meg itt:

 
és még itt is:
 
 
Boldog vagyok!!!
 
Love peace and happiness
 
 
 

3 Kommentare:

  1. Szerintem túl visszafogottak az értékelések.

    AntwortenLöschen
  2. Terikem, en elsirtam magam!!!!! nagyon-nagyon boldog vagyok, hogy ilyen sikereket ersz el!!!! es Misel itt mondja mellettem, hogy mennyire elkepeszto, hogy ennyi energiad van, gyerekekre es iskolara!!! borzaszto buszke vagyok rad! megerdemled, az biztos! nagyon buszke vagyok, hogy ilyen fantasztikus, ugyes, tehetseges, szep es aranyos testverem van! ma reggel megmelengetted a szivem. Csak igy tovabb!

    AntwortenLöschen
  3. köszi drága gyerekeim! annyi bizonyos, hogy most úgy megy az írás, mint még soha korábban. szinte szárnyakat kaptam. majd igyekszem ezt meglovagolni (képzavar!)

    AntwortenLöschen