Sonntag, 12. Januar 2020

Csak rutinosan

Boldog új évet minden kedves olvasómnak, ez itt 2020 legeslegelső bejegyzése!

Igazából az időgazdálkodási tervem alapján ma 19 és 20 óra között a dolgozószoba végeláthatatlan káoszát szortírozom, szóval...

...csak beugrottam ide elújságolni, hogy holnap kezdem a családi napközim negyedik beszoktatását!

Az alany a közel 11 hónapos Charlotte, a Michelin-babához hasonlatos kicsilány!

Ami jó: hat teljes hetünk van a beszoktatásra, ilyen luxusban még nem volt részem, nagyon bizakodó vagyok. Ráadásul tavaly augusztus vége óta folyamatosan zajlik az ismerkedés, azóta már nagyon sokszor találkoztunk, holnap reggel igazából már régi ismerősökként fogjuk üdvözölni egymást!

Ami érdekes: ez lesz az első olyan beszoktatásom, ahol nem az anyuka, hanem az apuka lesz jelen. Nagyon kíváncsi vagyok. Igazából eddig mindösszesen egyetlenegyszer találkoztam vele, akkor tette a dicsérő megjegyzést a könyvespolcunkra (illetve annak tartalmára). Megsaccolni sem tudom, hogy tudunk majd együttműködni, milyen hamar kezd el zavarni a jelenléte (gyanítom, hamar, mint eddig minden szülőnél). Terveink szerint a szokásosnál lassabban haladunk majd a beszoktatással, hiszen tényleg szokatlanul sok időnk van. Ez annyit jelent, hogy az első héten még nem is lesz elválás, csak a másodikon...huh, vajon mi sül ki ebből?! Majd beszámolok!

Ja, és most aztán végre meg kell tanulnom mosható pelenkával pelenkázni, ami nekem egyelőre ismeretlen terep, hiszen ismertek, közel sem vagyok ökoanyu...a szocializmus gyermeke viszont igen, szóval szerintem a véremben van!!!

Beszoktatásra fel!




2 Kommentare:

  1. Hat hét beszokatàs??? Nem lesz az sok? Illetve nem volt az igy tùl sok??? Màrmint hozzàd szerintem ennél joval hamarabb be lehet szokni ;-)

    AntwortenLöschen
  2. Igazából két hét a beszoktatás, a maradék négy hétben már teljes időben van nálam a gyerek, de a szülő még nem dolgozik, hogy tudjon jönni a gyerekért, ha nagyon sírna...ilyenre eddig nem volt példa szerencsére!

    AntwortenLöschen